"Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar" kitabından mənalı sözlər | Kitab sözləri

 «Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar»  kitabı Türkiyəli gənc yazar Miraç Çağrı Aktaşın ən çox satan kitablarından biridir. Əsərdə həyatla bağlı tövsiyyə və nəsihətlər, çətin anlarda insana yardım edə biləcək həll yolları yer alır. Yazar bunları səmimi bir dildə qələmə almış və kitabla oxucu arasında bir bağ qurmağa çalışmışdır.

Sevmek, değer vermek zaman yaratmaktır, boş zamanları doldurmak değil.

Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar, Miraç Çağrı Aktaş

 

  • İnsan anladığı ve anlaşıldığı insanda çiçek açar.
  • Sevgiyi, hissettirince ve hissedince güzel.
  • Düştüysem bu ilk değil, yine kalkarım.
  • Geçmez dediğin bütün acılara bağışıklık kazandın.
  • O yorulan kalbine söyle: Allah benimle .
  • Unutma ki hayat, kaybettiğin yerden başlar..
  • Bugün mutlu ol; çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor.
    Peyami Safa
  • Siz beni değiştim bilin, ben artık hak ettiğiniz gibiyim.
  • Enfâl suresinin 46. Ayeti bize şöyle sesleniyor:
  • Sabredin; Allah sabredenlerle beraberdir.
  • Hiçbir şeyi zorlamaman gerektiğini, Allah'ın yazdığı kaderin senin için en hayırlısı olduğunu unutma.
  • Dün mazi oldu. Yarın ise muamma.
  • Kendini küçük görmeyi bırak, sen yürüyen evrensin.
  • Yalnızlık davranışa yansımayan ve şüphe düşüren sevgiden daha asildir .
  • Hayatta her şey ol; Fakat birilerinin alternatifi asla olma .

 «Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar» kitabından mənalı sözlər

"Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar" kitabından mənalı sözlər | Kitab sözləri

 

Saklamak değil, paylaşmak olsun özün.
Eleştirmek değil, çözümü göstermek olsun sözün.
Yıkmakta değil, yapmakta olsun gözün.
Saldırmak değil, sarılmaktır çözüm.

Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar, Miraç Çağrı Aktaş

 

  • Kim sabrederse Allah ona dayanma gücü verir.
    Kimseye sabırdan daha hayırlı ve daha geniş bir ikram verilmemiştir.
    Hz. Muhammed (S.a.v.)
  • Her değer verdiğin, verdiğin değeri kaldırabilecek mi sanırsın?
  • Zamanı geri alamam ama kendimden özür dilerim .
  • Plan yapa yapa, yarınları düşüne düşüne haksızlık ettiğimiz çok büyük bir şeyi size hatırlatıyorum: BUGÜN..
  • Kaybettiğinizi düşündüğünüz an şu cümleyi getirin aklınıza: Kalbi güzel olan, kaybetse de kazanır.
  • Ederinden fazla değer vermek de israftır.
  • Birisi tarafından sevildiğini hissetmek dünyayı daha da güzel kılıyordu.
  • Yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine.
  • Vaktin değil, gönlün yok.Gönlün olsa da gayretin yok...
  • Ben bu hayata benden gitmek isteyenlerin önüne kapı olmaya gelmedim.
    Siz değerliyseniz, ben de değerliyim.
  • Satın alınamayan şeyleri severim ben. Deniz gibi, gökyüzü gibi, ay ve güneş gibi ve sevgi gibi.
  • Kendi yolunda yanlış gitmek, başkasının yolunda doğru gitmekten iyidir.
  • Dünü toprağa gömmüyoruz ama yarınlar çiçek açsın diye bekliyoruz.
  • Her şeyin an üzerine kurulu olduğu bu hayatta hepimiz şu an bir yerlerde yolculuk halindeyiz.
  • Eğer sizi üzen kişilere hâlâ selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır.
  •  Gökyüzündeki kuşlara bile rota çizen Allah, yeryüzünde seni yolsuz bırakmaz.

 

Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevdiysen söyle, özlediysen arkasından koş...

Hayat Kaybettiğin Yerden Başlar, Miraç Çağrı Aktaş

 

 

0 şərh